fredag 10 augusti 2007

Vet dom som för att

5: Jag hadde en katt som hete Pelino när jag var liten. Han begravdes i en gröna Anna karott, jag grät för sista gånger
under min barndom och blev ovän med min då bästa kompis.

8: De ska göra ont att leva sa min pappa då vet man att man lever.
Jag vet idag att han älskar mig fast på sitt sätt.

3: En gång när jag var yngre vann jag på ett lotteri på en julmarknad, vinsten då var en rökad
makrill till min mammas förtjusning. Jag var måtligt glad, jag ville ha en påse polagrisar.

7: Man kan aldrig älska för lite, hur stort de än verkar vara.

4: Änglar finns, jag vaknade en natt av ett stort sken med en varelse inuti som log mot mig. Tyvär var jag för liten då
och skrek mig hes av chocken.

2: Riktigt hel blir man inte förrän man förlorat allt man trodde sig ha.

6: Jag älskar korv. Jo så är det.

1: Det är få som tror sig veta att livet är enkelt. Fler tror dock att de är värt att leva.

j-rker

4 kommentarer:

sara sa...

du är du o så fin o bra!

sara sa...

just det glömde säga att jag älskar dig så du går sönder i småbitar!

Utbloggad sa...

Blev orolig att du gett upp bloggandet, för alltid lika kul att läsa dina små inlägg, de är inte som mina inlägg, som bara lager av text, och allmänt gnäll.
På tal om det,har du sett att jag har 6 bilder från min lilla Östelen utflykt. Alltså inte BARA text.

Liebling sa...

ja då känns det som jag känner dig lite bättre!